کد خبر : 208246
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 12:01

چگونه ارزان ترین دستگاه هایفو را برای مطب خود در ۱۴۰۳ بخرم؟

چگونه ارزان ترین دستگاه هایفو را برای مطب خود در ۱۴۰۳ بخرم؟

  استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا که به اختصار فناوری هایفو HIFU، نامیده می شود یکی از روش های درمان غیر تهاجمی برای رفع پیری صورت و جوانسازی آن است.     تفاده از امواج فراصوت با شدت بالا که به اختصار فناوری هایفو HIFU، نامیده می شود یکی از روش های درمان غیر

 

استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا که به اختصار فناوری هایفو HIFU، نامیده می شود یکی از روش های درمان غیر تهاجمی برای رفع پیری صورت و جوانسازی آن است.

 

 

تفاده از امواج فراصوت با شدت بالا که به اختصار فناوری هایفو HIFU، نامیده می شود یکی از روش های درمان غیر تهاجمی برای رفع پیری صورت و جوانسازی آن است. هایفوتراپی در حال حاضر به عنوان یکی از اقدامات زیبایی در کلینیک ها و مرکز تخصصی پوست انجام می شود. چرا که بسیاری از خانم ها و آقایان به دنبال روشی هستند تا بتوانند جوانسازی پوست خود را بدون نیاز به جراحی و لیفت انجام دهند. در این میان بسیاری از خانم ها و آقایان، نمی دانند که هایفو چیست؟ و چرا برای جوانسازی مفید است؟ از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد هایفو تراپی برای جوانسازی پوست صحبت کنیم.

هایفو چیست؟

جوانسازی پوست یکی از خدمات محبوب در سالن های زیبایی است که با روش های مختلفی انجام می شود. لیفت صورت، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر و از جمله روش های جوانسازی پوست صورت محسوب می شوند. هر کدام از این روش ها تهاجمی هستند و می توانند باعث ایجاد درد و یا خونریزی شوند. اگرچه در صورت مراجعه به یک فرد متخصص، می توانید با کمترین عارضه از این خدمات استفاده کنید؛ اما به هر حال اگر بتوانید با یک روش غیر تهاجمی جوانسازی پوست را انجام دهید، خیالتان راحت تر خواهد بود که این روش با خرید دستگاه هایفو میسر می گردد.

Figure 1جوانسازی پوست یکی از خدمات محبوب در سالن های زیبایی است

استفاده از هایفو تراپی (HIFU therapy) با کمترین عارضه قابل انجام است. می توانید با خیالی راحت از این فناوری برای رسیدن به نتیجه ایده آل، یعنی رشد کلاژن در پوست استفاده کنید. اگر برای شما مهم است که بدانید مراحل هایفو چیست؟ با ما همراه باشید.

  • در ابتدا شما روی صندلی دراز می کشید، به گونه ای که تیم متخصص ما بتوانند بر روی صورت شما تسلط داشته باشند.
  • ممکن است صندلی انتخابی برای قرار دادن سر شما به گونه ای باشد که بتوانید سر خودتان را به طور کامل در آن ثابت کنید. در واقع عدم وجود لرزش در سر و همچنین ثابت نگه داشتن آن در طی فرآیند هایفو تراپی بسیار مهم است.
  • معمولا این روش زیبایی، بدون بیهوشی انجام می شود؛ اما در صورت نیاز ما می توانیم از بیهوشی عمومی نیز برای حفظ آرامش شما کمک بگیریم.
  • در مرحله بعدی محل دقیق بافت را برای اجرای هایفو مشخص می کنیم و یک دوز آزمایشی از امواج را به مرکز بافت مورد نظر ارسال می کنیم.
  • سپس می توان با کمک تنظیمات دستگاه، قدرت پرتوهای اولتراسوند را تنظیم کرد تا امواج به طور دقیق به بافت هدف ارسال شوند.
  • در نهایت برای اینکه مطمئن شویم تخریب سلول های مورد نظر به درستی انجام شده اند، از روش تصویربرداری استفاده می کنیم.

نحوه کار هایفو با انواع دستگاه هایفو‌تراپی

هایفو به معنی امواج فراصوت متمرکز با شدت بسیار بالا است. در هایفو، قسمت‌های مختلف بدن مورد هدف قرار می‌گیرد. هدف از این عمل، سفت کردن پوست و لیفتینگ است. با استفاده از این درمان جدید، پوست سفت شده و چین و چروک صورت محو می‌شود. هم‌چنین این روش، اثرات مثبت زیادی بر روی خطوط اخم و خط خنده دارد. در حالت کلی با استفاده از هایفو، رنگ پوست و خاصیت ارتجاعی آن بهبود می‌یابد.

عمل هایفو با انواع دستگاه هایفو‌تراپی انجام می‌شود که در ادامه به معرفی چند مورد از این دستگاه‌ها خواهیم پرداخت.

Figure 2عمل هایفو با انواع دستگاه هایفو‌تراپی انجام می‌شود

۱.دستگاه هایفو اولتراپی

از جمله بهترین دستگاه هایفو‌تراپی می‌توان به دستگاه هایفو اولتراپی اشاره کرد. این دستگاه محصول کشور آمریکا بوده و به صورت محدود در ایران موجود است. البته به علت گران بودن قیمت این دستگاه، دستگاه چینی از این نوع وجود دارد که قطعا کارایی دستگاه اورجینال را نخواهد داشت.

۲.دستگاه هایفو دابلو و لیفت صورت

دستگاه هایفو دابلو، به عنوان مرغوب‌ترین و کارآمدترین دستگاه موجود در ایران شناخته می‌شود. کاربرد این دستگاه در هایفو‌تراپی صورت است.

در  این دستگاه سرعت شات بالاست و در نتیجه سرعت درمان زیاد خواهد بود. دستگاه چینی این دستگاه در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد که کارایی کمتری نسبت به دستگاه کره‌ای دارد.

۳.هایفو اولترافورمر

یکی از محصولات شرکت کلاسیس کره جنوبی، تحت عنوان هایفو اولترافورمر شناخته می‌شود. این دستگاه جزو لیست بهترین دستگاه‌های هایفو‌تراپی ایران قرار می‌گیرد. کاربرد این دستگاه برای زیبایی صورت و لاغری موضعی است.

این دستگاه به خوبی می‌تواند برای تمام نقاط بدن حتی ناحیه‌های حساس مورد استفاده قرار گیرد. علت این امر مربوط به طراحی ظریف کارتریج این دستگاه است. این دستگاه از بهترین دستگاه‌های هایفو برای لاغری در ایران است. البته توجه داشته باشید که کارایی آن در مقایسه با روش‌هایی غیر تهاجمی دیگر برای لاغری خوب نیست.

۴.دستگاه هایفو‌تراپی هایفونیک

این دستگاه با داشتن کارایی خوب، یک نسخه از دستگاه کره‌ای هایفو اولترافورمر به شمار می‌رود. در ساختار این دستگاه، سه کارتریج یک و نیم، سه و چهار تیم میلی‌متری وجود دارد که برای رفع افتادگی صورت استفاده می‌شود. هم‌چنین این دستگاه به فناوری centerless  مجهز است که باعث کاهش درد و عدم سوختگی پوست می‌شود.

۵.دستگاه هایفو دلتا

دستگاه هایفو دلتا به صورت اختصاصی و توسط کشور چین برای ایران ساخته شده است. در این دستگاه ۵ نوع کارتریج به کاررفته است که سه نوع آن برای صورت و دو نوع آن برای بدن استفاده می‌شود. این دستگاه معروف به دستگاه دو بعدی است.

Figure 3دستگاه هایفو دلتا به صورت اختصاصی و توسط کشور چین برای ایران ساخته شده است.

به علت قیمت پایین آن، این دستگاه جزو دستگاه‌های مقرون به صرفه شناخته می‌شود.

دستگاه هایفو چگونه باعث جوانسازی می شود؟

ما در ابتدا برای اینکه از اثربخشی دستگاه هایفو برای جوانسازی پوست بهره مند شوید، پوست صورت و بدن شما را به طور کامل پاکسازی می کنیم. سپس ژل روی صورت شما قرار می گیرد و می توانیم از دستگاه هایفو به صورت دستی استفاده کنیم تا امواج اولتراسوند در فواصل کوتاه به داخل عمق پوست شما نفوذ پیدا کنند. طول جلسه درمان با هایفو، حدود ۳۰ الی ۹۰ دقیقه می باشد که البته بسته به شرایط شما تعیین می شود.

بعضی از افراد در حین هایفو تراپی، ناراحتی خفیفی را تجربه می کنند و برخی دیگر احساس درد شدیدی دارند. پزشکان ما ممکن است قبل از عمل، از بی حسی موضعی برای کمک به کاهش درد استفاده کنند. همچنین می توانید برای کاهش درد از قرص های مسکن بدون نسخه مانند ایبوپروفن و یا استامینوفن استفاده کنید که هر کدام اثربخشی خوبی دارند.

نکات مهم هنگام درمان با هایفو اولترا فورمر

قبل از اینکه برای درمان اقدام کنید نیاز است که ابتدا یک مشاوره با پزشک داشته باشید تا درباره درمان پوست شما برنامه‌ریزی کند. با مشخص شدن برنامه درمان، می‌توان تعداد جلسات را مشخص کرد. هر جلسه هم با توجه به نوع پوست و میزان درمانی که نیاز است بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه متغیر خواهد بود.

هایفو‌تراپی در چند جلسه انجام می‌شود؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام هایفو‌تراپی در افراد مختلف، متفاوت است. این امر بستگی به میزان افتادگی صورت و بدن افراد دارد. در افرادی که با افتادگی خفیفی مواجه هستند، شاید ۱ جلسه درمان با هایفو کفایت کند اما افرادی که میزان افتادگی شدت بیشتری دارد، تعداد جلسات ممکن است به سه جلسه افزایش یابد. 

قبل هایفو‌تراپی چه باید کرد؟

در روش هایفو‌تراپی نیز مثل سایر روش های زیبایی، برای کسب نتیجه مطلوب بهتر است اقداماتی را قبل و بعد از آن انجام دهیم. در ادامه به اقداماتی که باید قبل از هایفو‌تراپی انجام شود، اشاره می‌کنیم:

  • در صورتی که پوست دچار آفتاب سوختگی شود، روش هایفو‌تراپی برای آن مناسب نیست. بنابراین برای دریافت نتیجه مطلوب از آن، پوست صورت را برابر پرتو آفتاب قرار ندهید.
  • قبل از هایفو‌تراپی استفاده از هرگونه مواد شیمیایی یا طبیعی که باعث تحریک و پاسخ التهابی می‌شود، مجاز نیست.
  • سعی کنید دو هفته قبل از انجام هایفو‌تراپی از خوردن آنتی بیوتیک خودداری کنید، زیرا آنتی بیوتیک باعث حساس شدن پوست به نور آفتاب می‌شود.
  • در صورت بروز علائم آنفولانزا، مثل تب و گلو درد، این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید تا دوره درمان شما به تعویق بیفتد.

 

یادتان باشد که برای جلوگیری از اختلال در عملکرد هایفو‌تراپی، از مصرف هر گونه مواد آرایشی و بهداشتی خودداری کنید.

هایفو‌تراپی بهتر است یا تزریق ژل؟

ایجاد چین و چروک و خطوط ریز و درشت بر روی پوست با افزایش سن امری مشهود است. امروزه روش‌های زیبایی متعددی برای شادابی و جوانسازی پوست وجود دارد. یکی از ۲ روش متداول که امروزه طرفداران زیادی به دست آورده، هایفو‌تراپی و یا تزریق ژل است.

هایفو‌تراپی یکی از روش‌های جوانسازی و لیفت پوست بوده که در آن از فناوری جدید استفاده شده است. هافو‌تراپی به صورت غیرجراحی، باعث تحریک پوست و کلاژن سازی می‌شود. در تزریق ژل، جوانسازی پوست با تزریق مواد خارجی به بدن اتفاق می‌افتد، بنابراین روش هایفو‌تراپی نسبت به تزریق ژل از ماندگاری بهتری برخوردار است و طبیعی به نظر می‌رسد. به همین دلیل هایفو‌تراپی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

منبع: گروه ایرانیان لیزر(https://iranianlaser.com)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح