کد خبر : 208220
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 13:09

نمایشگر آیفون ۱۶ اپل نشت می کند – در گوشی های حرفه ای بزرگتر، همان ۶۰ هرتز در وانیل ها

نمایشگر آیفون ۱۶ اپل نشت می کند – در گوشی های حرفه ای بزرگتر، همان ۶۰ هرتز در وانیل ها

به گزارش مردم نیوز و به نقل از گسمارنا هنوز زود است، اما مشخصات صفحه نمایش سری آیفون های سال آینده از منابع زنجیره تامین منتشر شده است. طبق اطلاعات فاش شده، آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس دارای اندازه بزرگی خواهند بود – ۶.۲۷ اینچی و ۶.۸۶ اینچی، هر دو پنل LTPO 120 هرتزی.

Apple's iPhone 16 displays leak - bigger on the Pros, same 60Hz on the vanillas

به گزارش مردم نیوز و به نقل از گسمارنا هنوز زود است، اما مشخصات صفحه نمایش سری آیفون های سال آینده از منابع زنجیره تامین منتشر شده است. طبق اطلاعات فاش شده، آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس دارای اندازه بزرگی خواهند بود – ۶.۲۷ اینچی و ۶.۸۶ اینچی، هر دو پنل LTPO 120 هرتزی. اندازه صفحه نمایش ۱۶ Pro Max کمی سخت به نظر می رسد، بنابراین آن را با کمی نمک همراه کنید.

این یک داستان کاملاً با آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس وانیلی است – انتظار می‌رود همان اندازه‌های ۶.۱۲ و ۶.۶۹ اینچی و همان نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز باشد. این به ظاهر توسط راس یانگ یکی از افراد داخلی تایید شده است که می گوید Pro Motion تنها در سال ۲۰۲۵ به مدل های وانیلی می آید.

نمایشگر آیفون ۱۶ اپل نشت می کند – در گوشی های حرفه ای بزرگتر، همان ۶۰ هرتز در وانیل ها
با بازگشت به مدل‌های آیفون ۱۶ ۲۰۲۴، انتظار می‌رود Dynamic Island در همه مدل‌ها وجود داشته باشد.

خریداران قدیمی آیفون ممکن است بدشان نیاید که یک سال دیگر با صفحه نمایش ۶۰ هرتزی پایین بیایند، اما نمایشگرهای آیفون های پایه گران قیمت اپل در مقایسه با پرچمداران و میان رده های اندرویدی شروع به غیر رقابتی به نظر می رسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح