کد خبر : 208240
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 12:30

بهترین صبحونه های خاص در کدوم کافه های تهران سرو میشه؟ معرفی ۵ کافه برای صبحانه با بلاگ اسنپ فود

بهترین صبحونه های خاص در کدوم کافه های تهران سرو میشه؟ معرفی ۵ کافه برای صبحانه با بلاگ اسنپ فود

  بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا صبحانه خود را در کافه بخورند و این کار را نوعی تفریح همراه دوستان خود می‌دانند. برای آنکه بتوانید لحظات خوشی را در هنگام صبحانه خوردن سپری کنید، ابتدا باید بهترین کافه تهران برای صبحانه را بشناسید. کافه‌های زیادی در شهر تهران وجود دارد که بعضی از آن‌ها

 

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا صبحانه خود را در کافه بخورند و این کار را نوعی تفریح همراه دوستان خود می‌دانند. برای آنکه بتوانید لحظات خوشی را در هنگام صبحانه خوردن سپری کنید، ابتدا باید بهترین کافه تهران برای صبحانه را بشناسید. کافه‌های زیادی در شهر تهران وجود دارد که بعضی از آن‌ها منو صبحانه‌های ایرانی و فرنگی را نیز سرو می‌کنند. شناخت این کافه‌ها موجب می‌شود تا بهترین انتخاب را برای دورهمی‌های صبحانه خود داشته باشید.

بهترین کافه های تهران برای صبحانه

شما برای خوردن یک صبحانه خوشمزه دو راه در پیش روی دارید که اولی استفاده از سرویس سفارش غذای آنلاین است تا هر آنچه را که دوست دارید، درب منزل تحویل بگیرید. راه دوم نیز مراجعه به آدرس یکی از کافه های صبحانه تهران است که در ادامه این بخش، بهترین آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

۱. کافه دایس

کافه دایس از جمله کافه های جذاب تهران با منو صبحانه است که در خیابان کریم خان قرار دارد. در این کافه می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف برای صبحانه ایرانی و فرنگی یکی را انتخاب کنید. کافه دایس بشقاب صبحانه شما را به زیبایی تزیین می‌کند تا لذت خوردن صبحانه چندین برابر شود. البته علاوه بر صبحانه، این کافه منویی از انواع غذاها مانند پاستا و پیتزا و نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های مختلف را نیز سرو می‌کند.

فضای داخلی کافه دایس با یک دکوراسیون زیبا، محیطی جذاب برای جمع دوستان و قرارهای عاشقانه است. پرسنل حرفه‌ای این کافی‌شاپ نیز در خدمت شما هستند تا بهترین سرویس را دریافت کنید.

  • آدرس: کریم خان، ابتدای میرزای شیرازی، پلاک ۳/۲
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۴۲۵۰۹
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳

۲. کافه رستوران فوکاچا

در لیست کافه ها با صبحانه در تهران می‌توان نام کافه رستوران فوکاچا را نیز جای داد. این کافه از مرغوب‌ترین مواد اولیه و سرآشپزهای ماهر استفاده می‌کند تا منو صبحانه، غذا و میان وعده‌ها، بیشترین کیفیت را داشته باشند. از نگاه کاربران آنلاین، کافه فوکاچا از محبوب ترین کافه ها برای صبحانه محسوب می‌شود و بهترین طعم‌ها را سرو می‌کند. پنکیک‌های فوکوچا از معروف‌ترین انتخاب‌ها در منو صبحانه این کافه هستند.

زیبایی و آرامش فضای داخلی کافه رستوران فوکوچا را نیز می‌توان از دیگر ویژگی‌های این کافه دانست. در دکوراسیون فوکوچا تلاش شده است تا با استفاده از گلدان‌های گل و دیگر تزیین‌ها، فضایی دوستانه و گرم طراحی شود. شما می‌توانید هم‌زمان با خوردن صبحانه، از موسیقی‌های آرامش‌بخش کافه نیز لذت ببرید. 

  • آدرس: نیاوران، دزاشیب، خیابان افشار، پلاک ۱۰
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۹۷۸۲۸
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳

۳. کافه روبرتو

اگر اهل کافه‌گردی باشید، بدون شک با کافه روبرتو آشنا هستید. این کافه با منو صبحانه از معروف‌ترین کافه‌ها در منطقه پاسداران است که منوی کامل صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌دهد. در فهرست غذا و صبحانه کافه روبرتو، کیفیت حرف اول را می‌زند و مواد اولیه مرغوب و مهارت سرآشپزها، به خلق طعم‌های فوق‌العاده منتهی می‌شود.

فضای داخلی کافه روبرتو ترکیبی از عناصر هنری و وسایل لوکس است تا محیطی زیبا به وجود آید. در این کافه می‌توان تصاویری از هنرمندان را بر روی دیوارها مشاهده کرد که فضای کافه را خاص‌تر کرده‌اند. اگر قصد رفتن به کافه روبرتو را دارید، بهتر است تا از قبل میز رزرو کنید؛ چراکه گاهی اوقات کافه بسیار شلوغ می‌شود. روبرتو همان انتخابی است که برای یک قرار عاشقانه یا دوستانه به صرف صبحانه به دنبال آن می‌گردید.

  • آدرس: پاسداران، خیابان بوستان دوم (اخوان)، پلاک ۴
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۰۱۸۳۰
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳

۴. کافه رستوران کاپیتان لانژ

کاپیتان لانژ یک کافه رستوران خاص و زیبا با محیطی بزرگ و دلباز است که منویی کامل را برای صبحانه ارائه می‌کند. البته علاوه بر منو صبحانه کاپیتان لانژ، در این کافه انواع غذاهای ایرانی، پیتزا، ساندویچ، غذاهای فرنگی، پیش غذا، نوشیدنی، دسر و میان وعده نیز سرو می‌شود. شما هر آنچه را که دوست داشته باشید، در منو کاپیتان لانژ پیدا می‌کنید.

فضای داخلی رستوران کاپیتان لانژ از دو طبقه و یک روف گاردن اختصاصی تشکیل شده که دکوراسیون لوکس و زیبایی دارد. در این کافه رستوران، فضاهای VIP نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید لحظات خاصی را تجربه کنید. اگر به دنبال یک فضای متفاوت و شیک برای قرارهای خود هستید، کاپیتان لانژ بهترین انتخاب شما خواهند بود.

  • آدرس: تهران، پاسداران، نبش کوچه نگارستان دهم
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۵۱۰۱۰
  • ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۴

۵. کافه مهتاب

کافه مهتاب نیز از کافه های خوب تهران برای صبحانه محسوب می‌شود که کافه‌ای دنج و کوچک است. در کافه مهتاب می‌توانید یک صبحانه خوشمزه میل کنید که با بهترین مواد اولیه تهیه شده است. این کافه مشتریان ثابت خود را دارد که انتخاب همیشگی آن‌ها کافه مهتاب است.

در فضای داخلی کافه مهتاب رنگ‌ها در دکوراسیونی سنتی و فانتزی ترکیب شده‌اند تا یک محیط شیک و آرامش‌بخش به وجود آید. یکی از نظرات کاربران درباره کافه مهتاب نیز همین زیبایی محیط کافه است. برای شروع یک روز جذاب و پرانرژی منو صبحانه کافه مهتاب حرف اول را می‌زند. پرسنل این کافه نیز در خدمت شما هستند تا لحظات خوبی را در کافه مهتاب سپری کنید.

  • آدرس: تهران، بزرگراه کردستان، خیابان ۶۴ غربی، مجتمع آ اس پ، حیاط غربی، پلاک ۶۰
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۵۴۸۰۰
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۴

سفارش آنلاین از کافه های تهران

حالا شما بهترین کافه های تهران با منو صبحانه را می‌شناسید و آماده هستید تا پس از مراجعه به آدرس یکی از آن‌ها، یک وعده صبحانه خوشمزه میل کنید. خوردن یک وعده صبحانه کامل و مقوی در یک کافه زیبا به شما کمک می‌کند تا روز خود را با انرژی بیشتر و حال خوب آغاز کنید.

اسنپ فود امکان سفارش آنلاین از کافه‌های تهران و دیگر شهرها را فراهم کرده است. برای این کار می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید و هر آنچه را که میل دارید، به سادگی چند کلیک سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: برگرفته از مجله آشپزی اسنپ فود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح