کد خبر : 208226
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 13:54

قیمت گذاری سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ برای ایتالیا فاش شد

قیمت گذاری سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ برای ایتالیا فاش شد

به گزارش مردم نیوز و به نقل از گسمارنا ما شاهد فاش های بی شماری از سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ بوده ایم و آخرین مورد به قیمت هر سه پرچمدار آینده بازار ایتالیا مربوط می شود. جزئیات توسط منبع معتبر Roland Quandt به اشتراک گذاشته شده است و نشان می دهد که دستگاه های آینده

Galaxy S24 series renders

به گزارش مردم نیوز و به نقل از گسمارنا ما شاهد فاش های بی شماری از سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ بوده ایم و آخرین مورد به قیمت هر سه پرچمدار آینده بازار ایتالیا مربوط می شود. جزئیات توسط منبع معتبر Roland Quandt به اشتراک گذاشته شده است و نشان می دهد که دستگاه های آینده کمی ارزان تر از نسخه های قبلی خود خواهند بود. جزئیات قیمت جدید نیز مطابق با شایعات قبلی هفته گذشته است.

قیمت پایه گلکسی اس ۲۴ ۸/۱۲۸ گیگابایتی از ۸۹۹ یورو و نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۹۵۹ یورو آغاز خواهد شد. گلکسی اس ۲۴ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۱۱۴۹ یورو شروع می شود در حالی که تریم ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی آن با قیمت ۱۵۶۹ یورو عرضه می شود. Galaxy S24 Ultra در ۱۲/۲۵۶ گیگابایت (۱۴۴۹ یورو)، ۱۲/۵۱۲ گیگابایت (۱۵۶۹ یورو) و ۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت (۱۸۰۹ یورو) عرضه خواهد شد.

در حالی که منتظر رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ هستیم، می توانید شایعات جامع ما را در مورد گلکسی S24، S24+ و Galaxy S24 Ultra بررسی کنید که تمام فاش ها و شایعات اصلی تا این مرحله را پوشش می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح