کد خبر : 208160
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 20:29

بیش از ۳۰ کیلومتر شبکه انتقال آب در قزوین بازسازی شد

بیش از ۳۰ کیلومتر شبکه انتقال آب در قزوین بازسازی شد

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی با اعلام این خبر افزود: از این مقدار ۱۲ کیلومتر در مناطق شهری و ۱۸ کیلومتر نیز در مناطق روستایی بوده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین عنوان کرد: در همین مدت همچنین ۳ باب مخزن ذخیره به حجم ۶۵۰ مترمکعب در مناطق روستایی استان احداث شده است.

بیش از ۳۰ کیلومتر شبکه انتقال آب در قزوین بازسازی شد

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی با اعلام این خبر افزود: از این مقدار ۱۲ کیلومتر در مناطق شهری و ۱۸ کیلومتر نیز در مناطق روستایی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین عنوان کرد: در همین مدت همچنین ۳ باب مخزن ذخیره به حجم ۶۵۰ مترمکعب در مناطق روستایی استان احداث شده است.

وی افزود: حفر یک حلقه چاه در مناطق شهری و دو حلقه چاه در مناطق روستایی و نیز افزودن یک دهنه قنات به منابع تامین آب آشامیدنی روستایی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است.

بیرنوندی بیان کرد: در حوزه امور مشترکین هم بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ مشترک جدید داشتیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در زمینه عملکرد بخش فاضلاب هم در سال جاری، یک‌هزار و ۲۴۰ متر خطوط انتقال و شبکه فاضلاب در مناطق شهری توسعه و اصلاح و ۲ هزار و ۲۴۰ مشترک جدید فاضلاب اضافه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح