کد خبر : 207549
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 16:14

پنگوئن اکنون بخشی از الگوریتم اصلی ما است

پنگوئن اکنون بخشی از الگوریتم اصلی ما است

الگوریتم های گوگل بر بیش از ۲۰۰ سیگنال یا “سرنخ” منحصر به فرد تکیه می کنند که به شما امکان می دهد آنچه را که به دنبال آن هستید آشکار کنید. این سیگنال ها شامل مواردی مانند کلمات خاصی است که در وب سایت ها ظاهر می شود، تازگی محتوا، منطقه شما و رتبه صفحه.

الگوریتم های گوگل بر بیش از ۲۰۰ سیگنال یا “سرنخ” منحصر به فرد تکیه می کنند که به شما امکان می دهد آنچه را که به دنبال آن هستید آشکار کنید. این سیگنال ها شامل مواردی مانند کلمات خاصی است که در وب سایت ها ظاهر می شود، تازگی محتوا، منطقه شما و رتبه صفحه. یکی از سیگنال های خاص الگوریتم ها پنگوئن نام دارد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شد و امروز به روز رسانی شده است.

پس از یک دوره توسعه و آزمایش، اکنون در حال به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن در همه زبان‌ها هستیم. در اینجا تغییرات کلیدی که مشاهده خواهید کرد، که در میان درخواست‌های اصلی وب‌مسترها از ما بود، آمده است:

 

  • پنگوئن اکنون در زمان واقعی است. از لحاظ تاریخی، لیست سایت های تحت تاثیر پنگوئن به طور دوره ای در همان زمان به روز می شد. هنگامی که یک مدیر وب سایت خود و حضور آن در اینترنت را به طور قابل توجهی بهبود بخشید، بسیاری از الگوریتم های گوگل این موضوع را بسیار سریع در نظر می گرفتند، اما برخی دیگر مانند پنگوئن نیاز به به روز رسانی داشتند. با این تغییر، داده‌های پنگوئن در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌شوند، بنابراین تغییرات بسیار سریع‌تر قابل مشاهده خواهند بود و معمولاً مدت کوتاهی پس از خزیدن مجدد و فهرست مجدد صفحه اعمال می‌شوند. همچنین به این معنی است که ما در مورد به‌روزرسانی‌های آینده اظهار نظر نمی‌کنیم.

  • پنگوئن در حال حاضر دانه دانه تر است. پنگوئن اکنون ارزش هرزنامه‌ها را با تنظیم رتبه‌بندی بر اساس سیگنال‌های هرزنامه به جای تأثیر بر رتبه‌بندی کل سایت کاهش می‌دهد.

وب در طول سال ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است، اما همانطور که در پست اصلی خود گفتیم، مدیران وب باید روی ایجاد وب سایت های شگفت انگیز و جذاب تمرکز کنند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که به روز رسانی هایی مانند پنگوئن تنها یکی از بیش از ۲۰۰ سیگنالی است که ما برای تعیین رتبه استفاده می کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح