کد خبر : 208215
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:28

ظاهراً OnePlus 12 در وب سایت ۳C با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی مشاهده شد

ظاهراً OnePlus 12 در وب سایت ۳C با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی مشاهده شد

  به گزارش مردم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ مشخصات OnePlus 12 ظاهراً قبل از عرضه رسمی در وب سایت گواهینامه اجباری چین (۳C) ظاهر شده است. این لیست پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی را پیشنهاد می کند. این سرعت شبیه به سرعت شارژ سیمی OnePlus 11 است. OnePlus 12 آینده می تواند

OnePlus 12 Allegedly Spotted on 3C Website With 100W Wired Fast Charging Support

 

به گزارش مردم نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ مشخصات OnePlus 12 ظاهراً قبل از عرضه رسمی در وب سایت گواهینامه اجباری چین (۳C) ظاهر شده است. این لیست پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی را پیشنهاد می کند. این سرعت شبیه به سرعت شارژ سیمی OnePlus 11 است. OnePlus 12 آینده می تواند یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد. در حال حاضر تایید شده است که بر روی آخرین SoC اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام اجرا می شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی پرچم‌دار دارای صفحه نمایش شرقی با رتبه X1 + DisplayMate با وضوح ۲K و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت است.

در فهرست ۳C که توسط ایستگاه چت دیجیتال (ترجمه شده از چینی) مشاهده شد، OnePlus 12 دارای یک شارژر همراه با حداکثر خروجی ۹.۱ آمپر در ۱۱ ولت است. این نشان می‌دهد که از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند، مشابه OnePlus 11. کارشناس اطلاعات ادعا می‌کند که این گوشی یک باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

OnePlus 12 قبلاً تأیید شده است که با Snapdragon 8 gen 3 SoC جدید و سنسور دوربین اصلی سونی LYTIA LYT808 عرضه می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش شرقی با رتبه X1 DisplayMate A+ با وضوح ۲K و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت است.

اگر به شایعات قبلی نگاه کنیم، این گوشی می‌تواند بر روی سیستم عامل اندروید ۱۴ OxygenOS 14 اجرا شود. گفته می‌شود که دارای یک واحد دوربین سه‌گانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور تله فوتو فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است. سنسور OmniVision OV64B مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و دوربین زوم هیبریدی. گفته می شود که این گوشی دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سلفی است. همچنین به احتمال زیاد شامل یک نوار لغزنده هشدار و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای احراز هویت است.

انتظار می رود وان پلاس ۱۲ در ژانویه سال آینده در بازارهای جهانی عرضه شود. گفته می شود وان پلاس ماه آینده از این گوشی در چین رونمایی خواهد کرد. OnePlus 11 5G (Review) در ماه فوریه در هند با برچسب قیمت روپیه عرضه شد. ۵۶۹۹۹ برای پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح