کد خبر : 208016
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 1:50

جمع‌آوری و دستگیری ۱۱۹ معتاد متجاهر در رودسر

جمع‌آوری و دستگیری ۱۱۹ معتاد متجاهر در رودسر

به گزارش ایلنا از رودسر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند. وی

جمع‌آوری و دستگیری ۱۱۹ معتاد متجاهر در رودسر

به گزارش ایلنا از رودسر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت ۱۰ روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به جمع‌آوری ۱۱۹ معتاد متجاهر و دستگیری ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر در این مدت و تحویل آنها به مرجع قضائی، ادامه داد: از این افراد ۲ کیلو و ۱۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش، شیشه و هروئین کشف شد.

وی با اشاره به هوشیاری خانواده‌ها تصریح کرد: خانواده‌ها برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح