کد خبر : 208202
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 18:28

بلک بری برای جدا کردن مشاغل IoT و امنیت سایبری، IPO را برنامه ریزی می کند

بلک بری برای جدا کردن مشاغل IoT و امنیت سایبری، IPO را برنامه ریزی می کند

به گزارش مردم نیوز و به نقل از رویترز ۴ اکتبر (رویترز) – شرکت فناوری کانادایی بلک بری (BB.TO) روز چهارشنبه اعلام کرد که واحدهای تجاری اینترنت اشیاء (IoT) و امنیت سایبری خود را از هم جدا می کند و عرضه عمومی اولیه زیرمجموعه ای را برای تجارت IoT در سال مالی آینده هدف قرار

The Blackberry logo is shown on a office tower in Irvine, California

به گزارش مردم نیوز و به نقل از رویترز ۴ اکتبر (رویترز) – شرکت فناوری کانادایی بلک بری (BB.TO) روز چهارشنبه اعلام کرد که واحدهای تجاری اینترنت اشیاء (IoT) و امنیت سایبری خود را از هم جدا می کند و عرضه عمومی اولیه زیرمجموعه ای را برای تجارت IoT در سال مالی آینده هدف قرار می دهد.

بلک بری به تعدادی از شرکت‌هایی می‌پیوندد که در سال‌های اخیر واحدهای خود را تقسیم کرده‌اند و از ساختار شرکتی نازک‌تر برای کمک به سرمایه‌گذاران برای ارزیابی بهتر کسب‌وکارهای جداگانه‌شان حمایت می‌کنند.

در اوایل این هفته، غول مواد غذایی بسته بندی شده که قبلاً با نام Kellogg Co شناخته می شد، اسپین آف خود را تکمیل کرد. غول مراقبت های بهداشتی جانسون اند جانسون (JNJ.N) و شرکت صنعتی جنرال الکتریک (GE.N) نیز برخی از واحدهای خود را منحل کرده اند.

جان چن، مدیر عامل بلک بری، گفت: “هر دو تجارت اینترنت اشیا و سایبری… به فرصت های بازار بزرگ و رو به رشد می پردازند. این ساختار پیشنهادی جدید هم چابکی عملیاتی و هم توانایی آنها را برای تمرکز بر ارائه راه حل های استثنایی افزایش می دهد.”

سهام BlackBerry مستقر در واترلو، انتاریو در ایالات متحده، در معاملات پس از زنگ خطر بیش از ۴ درصد افزایش یافت. از زمانی که رویترز در ماه آگوست گزارش داد که شرکت سهام خصوصی Veritas Capital پیشنهادی برای خرید این شرکت داده است، سهام بیش از ۱۸ درصد کاهش یافته است.

بلک بری در ماه مه گفت که گزینه های استراتژیک را برای سبد کسب و کار خود در نظر خواهد گرفت که می تواند شامل جدایی احتمالی یک یا چند کسب و کارش باشد.

سال گذشته، تجارت گوشی های هوشمند خود را قطع کرد و از آن زمان تلاش کرده است تا پتنت های قدیمی خود را در ارتباط با دستگاه های تلفن همراه خود بفروشد.

این شرکت در سال ۱۹۹۷ عمومی شد و به زودی برای تلفن های هوشمند تجاری همه جا حاضر خود، که توسط مدیران، سیاستمداران و لشکریان طرفداران در اوایل دهه ۲۰۰۰ عرضه می شد، محبوب شد.

هفته گذشته، این شرکت نتایج سه ماهه دوم خود را گزارش کرد و مجموع درآمد ۱۳۲ میلیون دلاری را ثبت کرد که نسبت به ۱۶۸ میلیون دلار در سال گذشته کاهش یافته است.

درآمد اینترنت اشیا ۴۹ میلیون دلار بود، در حالی که درآمد امنیت سایبری به ۷۹ میلیون دلار رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح