کد خبر : 206371
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 15:51

سه عامل اصلی تصادفات در فصول سرد از زبان رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی

سه عامل اصلی تصادفات در فصول سرد از زبان رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی

به گزارش ایلنا،سرهنگ حجت مشتاق در گفت و گو با خبرنکاران،بیشترین دلایل وقوع تصادفات در فصل زمستان  را عدم توجه به جلو از سوی رانندگان عنوان کرد و گفت:تاریکی هوا موجب کاهش دید رانندگان می شود بنابراین افرادی که سن بالاتری دارند در این زمان حتما باید با دقت بیشتری رانندگی کنند. وی افزود: همچنین

سه عامل  اصلی تصادفات در فصول سرد از زبان رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی

به گزارش ایلنا،سرهنگ حجت مشتاق در گفت و گو با خبرنکاران،بیشترین دلایل وقوع تصادفات در فصل زمستان  را عدم توجه به جلو از سوی رانندگان عنوان کرد و گفت:تاریکی هوا موجب کاهش دید رانندگان می شود بنابراین افرادی که سن بالاتری دارند در این زمان حتما باید با دقت بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: همچنین دومین علت تصادفات  در فصول سرد را عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقیله ناشی از سرعت بالا عنوان کرد و گفت: در فصل زمستان چیزی به نام سرعت در رانندگی وجود ندارد و بدترین زمان برای رانندگی، در شرایط بارندگی است.

وی با بیان اینکه،سرعت در رانندگی در معابر لغزنده بسیار خطرناک است گفت:رانندگان باید در این شرایط با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا بتوانند در سرعت عادی وسیله نقلیه خود را کنترل کند.

رییس پلیس راهور آذربایجان غربی افزود: تغییر مسیرهای ناگهانی رانندگان به دلایل وجود حفره یا چاله در مسیر رانندگی از دیگر عوامل تصادفات است که رانندگان باید هنگام رانندگی علاوه بر کنترل سرعت با دقت به جلو و صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند.

مشتاق خاطر نشان کرد: بیشترین سهم تصادفات مربوط به خودروهای سواری با ۶۹ درصد، موتورسیکلت: ۱۷ درصد و وانت بار۹ درصد است و علت تصادفات ۳۳ درصد بدلیل عدم توجه به جلو، ۳۰ درصد عدم رعایت حق تقدم و ۱۰ درصد به علت تغییر مسیر ناگهانی رخ می‌دهد.

 

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح