کد خبر : 208113
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 2:59

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در کوهدشت

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در کوهدشت

به گزارش ایلنا ، سرهنگ “علی امانی” در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در کوهدشت، بلافاصله ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان  به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در کوهدشت

به گزارش ایلنا ، سرهنگ “علی امانی” در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در کوهدشت، بلافاصله ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان  به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، چندین نفر به علت اختلافات قبلی و با در دست داشتن سلاح گرم و سرد با همدیگر درگیر شده اند گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی ۹ متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به کشف یک قبضه سلاح وینچستر و ۸۱ عدد فشنگ جنگی کلاش در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح