کد خبر : 208238
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 19:18

اولین فیلم «ددپول» دقیقاً در لحظه‌ی مناسب اکران شد

اولین فیلم «ددپول» دقیقاً در لحظه‌ی مناسب اکران شد

  به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده در حالی که ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی کمیک بوک‌های پرهزینه در حال حاضر در حال گذراندن دوره تعدیل است، زمان خوبی برای بررسی مجدد یکی از برجسته‌های فیلم Deadpool 2016 است.  اگرچه ژانر ابرقهرمانی کتاب های مصور در دو دهه گذشته با استودیوهای اصلی در

 

به گزارش دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده در حالی که ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی کمیک بوک‌های پرهزینه در حال حاضر در حال گذراندن دوره تعدیل است، زمان خوبی برای بررسی مجدد یکی از برجسته‌های فیلم Deadpool 2016 است. 

اگرچه ژانر ابرقهرمانی کتاب های مصور در دو دهه گذشته با استودیوهای اصلی در گیشه تسلط داشت، اولین فیلم ددپول به عنوان یک ورودی منحصر به فرد ظاهر شد و یک IP مبتنی بر مارول بود. ددپول با بدعت های درجه R و تفسیرهای متا چهارم دیوار شکن، حس شوخ طبعی و طعنه آمیزی داشت که آثار قبلی استودیو مارول فاقد آن بودند. موفقیت چشمگیر ددپول واقعاً ژانر فیلم های ابرقهرمانی را دوباره انرژی بخشید و با ارائه چیزی کاملاً متفاوت به تماشاگران سینما، موقعیت خوبی به آن بخشید. بیایید به عقب نگاه کنیم که چگونه ددپول به عنوان یک پیروزی باشکوه عمل کرد و درست در زمان مناسب آمد.

 

زمان همه چیز است و «ددپول» موفق شد

زمان اکران ددپول واقعا عالی بود. این فیلم در فوریه ۲۰۱۶، درست بیش از یک ماه قبل از اکران بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت از کمپانی برادران وارنر و دی سی، یک حرکت عظیم توسط برادران وارنر برای به چالش کشیدن دیزنی و استودیو مارول با فشار زیادی روی آن وارد شد. ناگفته نماند، استودیو مارول در آستانه راه اندازی فیلم Captain America: Civil War بود، یک فیلم رویداد بزرگ که در آن کریس ایوانز در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا و رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنین در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. هم دی سی و هم مارول بزرگترین اسلحه های خود را به نمایش گذاشتند. علاوه بر این، Batman v Superman و Civil War هر دو برای یک تاریخ انتشار برنامه ریزی شده بودند. در یک بازی مرغ استودیوی فیلم، دیزنی مدت زمان انتشار را دو برابر کرد و در نهایت، برادران وارنر پلک زد و بتمن علیه سوپرمن را به مارس ۲۰۱۶ منتقل کرد. برادران وارنر حرکت بتمن علیه سوپرمن را قابل درک بود. در آن زمان، دی سی فقط در تلاش بود تا جهان عظیم سینمایی مشترک خود را از زمین خارج کند. در همین حال، MCU به طور محکم خود را به عنوان یک برنده ثابت شده در بین تماشاگران سینما، با یک رشته موفقیت، تثبیت کرده بود. پس از تبدیل یک IP مبهم مانند Guardians of the Galaxy به یک فروش جهانی در گیشه، به نظر حماقت بود که مستقیماً استودیوی مارول را در همان تاریخ انتشار به چالش کشید.

این به نفع ددپول بود که فیلم قبل از اینکه واکنش قطبی کننده بتمن علیه سوپرمن به بحث صنعت تبدیل شود و به دنبال آن انتقام پی در پی استودیو مارول با جنگ داخلی منتشر شد، به نمایش درآمد. ددپول جایگاه خودش را پیدا کرد، و رایان رینولدز، ستاره و تهیه‌کننده، کارت‌هایش را به‌خوبی بازی کرد. طرفداران کتاب های مصور سال ها می خواستند فیلم را ببینند، و با وعده امتیاز R، آنها امیدوار بودند که چیزی هیجان انگیزتر و متفاوت از نرخ معمولی فیلم های کمیک با رتبه PG-13 باشد.

 

بازاریابی برای این فیلم یک صفحه از کتاب بازی ددپول را از کمیک ها برداشت. رینولدز رتبه R فیلم را با بخش جعلی ExtraTV اعلام کرد و ماریو لوپز میزبان مصاحبه ای ساختگی با رینولدز بود که از راه دور از طریق ماهواره با او مصاحبه می شود. در ابتدا، به نظر می‌رسید که این بخش اعلام می‌کرد که فیلم PG-13 خواهد بود، اما سپس رینولدز با لباس در نقش ددپول پشت لوپز ظاهر شد و میزبان را با یک جسم سنگین شلیک کرد. جعلی PG-13 چیزی بیش از یک شوخی استادانه اول آوریل نبود، که با منابع ذخیره شده توسط بل کامل شد. بخش درست در خانه با نوع طنز شخصیت کتاب های مصور بود. رتبه بندی R نشان می دهد که در حالی که ددپول بودجه بتمن علیه سوپرمن و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را نداشت، رینولدز، کارگردان تیم میلر و رت ریس و پل ورنیک از نویسندگان همکارشان قدرت خلاقیت داشتند تا چیزی واقعاً سرگرم کننده و متفاوت بسازند. .

 

انتشار فوریه به ددپول این امکان را داد که هر دو بتمن علیه سوپرمن و جنگ داخلی را شکست دهد و زمینه را برای اکران فیلم‌های ابرقهرمانی کمیک در طول سال فراهم کرد. این فیلم ۳۶۳ میلیون دلار در داخل و بیش از ۷۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان به دست خواهد آورد. این بالاتر از هر فیلم قبلی X-Men یا Wolverine تا به امروز بود. این ثابت کرد که فرنچایز ددپول وارد جریان اصلی بازی شد و یک کالای باکس آفیس ثابت شده بود.

 

«ددپول» نگران تداوم نیست

در حالی که Deadpool یک IP مبتنی بر مارول است، قبل از ادغام استودیو با شرکت والت دیزنی توسط فاکس قرن بیستم تولید شد، بنابراین هنوز تحت چتر شخصیت های X-Men تحت کنترل فاکس قرار داشت. علیرغم اینکه ددپول به عنوان یک فرانچایز فرانچایز فیلم X-Men بازی می کند، سازندگان نگران تداوم دقیق فیلم های X-Men گذشته فاکس قرن بیستم نبودند. تداوم بین Deadpool و فیلم‌های X-Men قبلی امکان‌پذیر نبود، زیرا آخرین باری که رینولدز در نقش وید ویلسون، مستعار ددپول ظاهر شد، نسخه بسیار بدی از شخصیت در X-Men Origins: Wolverine بود، چیزی که در سراسر جهان به یک شوخی بدل می‌شود. فیلم های ددپول ددپول به طور کامل تداوم و پیشینه وید ویلسون را بازنشانی کرد. در حالی که نسخه ای از مردان ایکس وجود دارد و در فیلم به آن اشاره شده است، شخصیت ها با هیچ نسخه سینمایی قبلی قابل مقایسه نیستند. Colossus، به عنوان بخشی از مردان ایکس در فیلم، هیچ شباهتی به حضور شخصیت در گذشته روی صفحه ندارد.

عدم نگرانی در مورد تداوم برای Deadpool بسیار شاداب بود زیرا تماشاگران سینما می‌توانستند وارد شوند و از این تجربه لذت ببرند بدون اینکه هیچ یک از فیلم‌های X-Men قبلی را بدانند. این چیز خوبی بود، زیرا در آن زمان، تداوم مجموعه فیلم‌های مردان ایکس پس از اکران مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، پراکنده‌تر و گیج‌کننده‌تر شده بود. در نتیجه، ددپول در گوشه‌ای از دنیای Fox X-Men بدون کنترل فعالیت می‌کرد، و سازندگان آزاد بودند تا هر کاری که می‌خواستند انجام دهند، که برای فیلم، طرفداران کمیک و تماشاگران فیلم به خوبی جواب داد.

 

“ددپول” یک تقلید مسخره آمیز موفق است

با محبوبیت دیوانه وار MCU در زمان انتشار ددپول، استودیوهای بیشتری با تلاش برای فرنچایز کتاب های مصور خود یا تلاش در جهان های سینمایی مشترک، با درجات مختلف موفقیت، تغییر کردند. با محبوبیت و موفقیتشان، فیلم‌های کمیک بوک به عنوان یک ژانر برای تقلید مضحک مملو بودند، و تیغه‌های ددپول فقط لبه تیغی برای سوراخ کردن داشتند. ددپول به‌عنوان یک فیلم کمیک عالی و داستان اصلی برای ددپول و صدایی که کل ژانر ابرقهرمانی را زیر و رو می‌کند، به خوبی کار می‌کند و به آن توده‌های شایسته‌ای می‌دهد.

هدف Deadpool نه تنها حضور بسیار تمسخر آمیز این شخصیت در گذشته در X-Men Origins: Wolverine است، بلکه تلاش ناموفق قبلی رینولدز برای شکوه فیلم ابرقهرمانی کتاب های مصور در Green Lantern را نیز هدف قرار داده است. هنگامی که وید ویلسون را دور می برند تا مورد آزمایش قرار گیرد، او فریاد می زند: “لطفا کت و شلوار فوق العاده را سبز نکنید… یا انیمیشن!” در این لحظه، رینولدز به شکست‌های گذشته‌اش در این ژانر اشاره می‌کند، اما همه چیز سرگرم‌کننده است. در طول اوج پر اکشن فیلم، به جای گوش دادن به پیام موعظه کلوسوس در مورد نجات از آژاکس شرور (اد اسکرین)، ددپول در عوض مرد بد را منفجر می کند. ددپول همیشه بیشتر یک ضدقهرمان بوده تا یک قهرمان، بنابراین آن لحظه دنبال می شود. فیلم ددپول به ضرباهنگ خودش پیش رفت و سعی نکرد شخصیت را ضعیف یا ضد عفونی کند تا با ایده‌آل‌های از پیش تعیین‌شده مدیران MCU یا استودیوی فاکس قرن بیستم مطابقت داشته باشد.

 

آینده فرنچایز «ددپول».

The Merc with a Mouth تابستان امسال در فیلم Deadpool & Wolverine به پرده بزرگ بازمی گردد. این بار اوضاع کمی متفاوت خواهد بود. این اولین فیلم ددپول خواهد بود که توسط استودیوهای والت دیزنی و مارول استودیو به دلیل ادغام استودیو ساخته شده است. دنباله نه تنها تلاش می کند تا نسخه رینولدز از Deadpool را در MCU بزرگتر کار کند، بلکه نشان دهنده بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین است.

 این اولین جفت مناسب صفحه نمایش بزرگ بین دو نماد سینمای کمیک بوک نمادین خواهد بود که به صفحه نمایش بزرگ تبدیل شده اند، زیرا اکثر طرفداران X-Men Origins: Wolverine را به حساب نمی آورند. جکمن به نقش ولورین، مستعار لوگان، پس از فیلم تحسین‌شده لوگان بازمی‌گردد، یک ارسال باشکوه به نسخه جکمن از شخصیت. با در نظر گرفتن این موضوع، دیدن همه چیز با ورود Deadpool & Wolverine در سینماها در ۲۶ جولای، جالب خواهد بود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح