کد خبر : 208170
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 2:22

از اطاله دادرسی و تشکیل پرونده‌های مُسن در دستگاه قضایی استان جلوگیری کنید

از اطاله دادرسی و تشکیل پرونده‌های مُسن در دستگاه قضایی استان جلوگیری کنید

به گزارش ایلنا از یاسوج، “محبوب افراسیاب” در بازدید از حوزه‌های قضایی دیشموک، چاروسا، لنده و بهمئی و دیدار با قُضات و کارکنان این حوزه‌ها گفت: یکی از اهداف برنامه تحول و تعالی قضایی و مورد تأکید ریاست قوه قضاییه، جلوگیری از اطاله دادرسی و انباشت پرونده‌های مُسن است. وی افزود: همکاران قضایی و اداری بصورت جهادی تلاش

از اطاله دادرسی و تشکیل پرونده‌های مُسن در دستگاه قضایی استان جلوگیری کنید

به گزارش ایلنا از یاسوج، “محبوب افراسیاب” در بازدید از حوزه‌های قضایی دیشموک، چاروسا، لنده و بهمئی و دیدار با قُضات و کارکنان این حوزه‌ها گفت: یکی از اهداف برنامه تحول و تعالی قضایی و مورد تأکید ریاست قوه قضاییه، جلوگیری از اطاله دادرسی و انباشت پرونده‌های مُسن است.

وی افزود: همکاران قضایی و اداری بصورت جهادی تلاش کنند تا تعداد پرونده‌های مُسنِ باقیمانده را در حوزه‌های قضایی خود تعیین تکلیف کنند.

رئیس دستگاه قضاء در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه بازدیدهای سرزده و دوره‌ای در طول سال، از حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود، اظهار داشت: در این بازدیدها، عملکرد هر حوزه قضایی نسبت به دوره قبلی بازدیدها، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

افراسیاب گفت: کارکنان حوزه‌های قضایی در کهگیلویه بزرگ، بدلیل بُعد مسافت از مرکز استان، امکان حضور مستمر و همیشگی به منظور پیگیری امور مالی و اداری خود را ندارند که لازم است در ارائه خدمات و تسهیلات امکانات اداری، در اولویت ویژه قرار بگیرند.

بگفته وی خدمت به مردم در مناطق محروم و دور افتاده، نعمتی است که پروردگار متعال، نصیب همکاران او در این حوزه‌ها کرده است.

به گزارش ایلنا، در این بازدید، سیدعلی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان و جمعی از معاونین رئیس کل دادگستری، وی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چند راه ساده برای یک رپورتاژ موفق

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح